Reklamacje i zwroty
Klient jest zobowiązany przy odbiorze zamówienia do sprawdzenia opakowania przesyłki w obecności doręczyciela. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone lub nosi ślady otwierania należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody.
Po uiszczeniu opłaty zamawiający powinien również sprawdzić czy zawartość przesyłki jest zgodna z zamówieniem i czy towar jest nieuszkodzony.
Zwrot niewłaściwie wydanych produktów lub wyrobów medycznych możliwy jest jedynie w oryginalnym, zamkniętym fabrycznie i nienaruszonym opakowaniu.
Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie. Przed wysłaniem reklamacji lub odstąpienia od umowy należy najpierw wysłać wiadomość na adres biuro@sawa-dermo.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numer 730414240
Zwrot produktów oraz odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie 14 dni od dnia dostawy. Odsyłany towar musi być w stanie nienaruszonym ( oryginalne opakowanie, brak śladów użytkowania). Podstawą do rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu jest przesłanie z towarem faktury lub paragonu zakupu.
Koszty zwrotu produktu ponosi Zamawiający. Sprzedający zwróci kupującemu koszty zwrotu towaru, jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 7 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku uznania reklamacji nastąpi wymiana towaru lub zwrot zapłaconej kwoty na nr. konta bankowego podany przez Kupującego w ciągu 5 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
Drogeria nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.